fredag, augusti 06, 2010

Nedräkning

Nu är det bara ca fyra timmar kvar tills jag går på semester. Ikväll ska jag träffa Åsa på stan, äta lite mat och ta några glas för att fira. Imorgon åker jag ut till Dani i Vallentuna, på kvällen kommer också Chris, Funk och Hanna. Vi ska grilla, dricka vin och bara ha det gott.

På måndag ska jag till frissan och på kvällen ska jag troligtvis ta en drink med Louise. På tisdag kanske jag, Funk, Chris och Hanna ska ut i skärgården, på onsdag har jag lite ärenden, på torsdag måste jag tvätta och packa och på fredag morgon åker jag. =) Så jag har en känsla av att vecka fram till fredag kommer gå fort. Det värsta med det är dock att min semester troligtvis kommer att flyga förbi. Hoppas jag hinner njuta lite iallafall.

Nu ska jag jobba vidare. =)

Inga kommentarer: