torsdag, augusti 26, 2010

Shopping

Idag mötte jag upp mamma på stan efter jobbet. Jag är inte så förtjust i att röra mycket på mig nu, då det alltid straffar sig genom att ryggen värker. Men jag kan ju inte direkt låsa in mig själv heller.

Vilket fall som helst så träffades vi på stan för att köpa en present till min guddotter Selma, hon fyller åtta år idag. Det blev en ryggsäck med Hello Kitty, jättesöt. Sen smet vi in på H&M och jag råkade snubbla över en skitsnygg grön Anorak i baggystil som jag bara inte kunde motstå. Slänger upp två bilder på mitt inköp. Känner mig väldigt nöjd. =)




Tog även min vän Åsa's (i Sthlm) råd och köpte en enligt henne klockren concealer, vilket jag har letat efter. Diorskin Nude nr 001, blev det för mig. Ska testa den imorgon och så får vi se om jag tycker likadant.

Imorgon ska jag träffa Louise på stan och ta en drink. Sen i helgen blir det städning och snygga till mitt hem, på onsdag ska huset besiktigas och min lägenhet är en av dom som skall gås igenom. Så då vill man ju visa sitt hem från den bästa sidan. =)

Kollade lite på stövlar på Feet First, men jag hittade inget av intresse. Ska kika in på Vagabonds butik, där brukar jag ju alltid hitta nåt. Skulle behöva ett par mer vinterfodrade höga stövlar med lagom klack och som ändå är nätta. Inte det lättaste att få allt att stämma, men nåt måste jag hitta så inte mina fötter fryser till is i vinter. Man har ju senaste vintern i friskt (eller fruset) minne. =)

Inga kommentarer: