torsdag, augusti 05, 2010

Gamla minnen

Blev påmind om lite gamla klassiker igår när jag satt i bilen med Chris & Co, trogen musikräv som han är har Chris alltid massa bra musik i sin spelare. Igår var det De La Soul, kan det bli annat än sköna rytmer med dom. Ni lära alla känna till en av deras största hits "Me, Myself and I" som fortfarande får mig på sånt danshumör.


Eller varför inte en annan gammal hit, en av mina personliga favoriter. Skee-Lo "I wish", jag minns t.o.m. videon med denna korta (men snygga) kille som spelar basket eller snarare sitter med tjejerna på avbytarbänken.


Och nu när jag satt och bläddrade bland gamla klipp på YouTube så hittade jag såklart denna totalt übersköna låt: Can't touch this!!!


eller denna klockrena version:


Nu ska jag ringa ett samtal.

Inga kommentarer: