söndag, augusti 08, 2010

Magiskt

Idag har jag haft en riktigt skön dag. Sov gott till halv nio, åt frukost med Dani och familj, läste DN, duschade och fick sen skjuts hem. Nu har jag filat fötterna så dom är babylena, lagt en ansiktsmask, ätit tacos, kollat på två filmer och jag funderar på att ge mig ut och springa. Känner suget i kroppen, smått lycklig att det börjar återvända. Inte känt det suget på länge.

Imorgon ska jag klippa mig och sen åker jag ut till Funk för övernattning. På tosdag ska jag försöka hinna svänga förbi Jojo en stund. Onsdag ska jag träffa Louise för en drink, på torsdag ska jag tvätta och packa och på fredag åker jag. Ser minst sagt fram emot det. =)

Och så ett litet musiktips såklart:
The Magic Numbers har släppt en ny skiva The Runaway. Efter första genomlyssningen så känner jag ja...att det är bra, men inte så bra som jag kanske hade förväntat mig. Men jag har kanske för höga förväntningar eftersom deras två första skivor The Magic Numbers och Those the Brokes är så underbara. Så ja, vi får se vad fler genomlyssningar resulterar i för betyg. Men dom är klart värda att lyssna på. =)

Nej nu ska jag ta och byta om till träningskläder.
Hej!

Inga kommentarer: