söndag, augusti 29, 2010

Flitiga Lisa

eller Jessica snarare. Jag har städat, fixat och donat hela dagen idag. Imorse var jag så trött att jag trodde inte jag skulle orka göra någonting. Men sen flög nåt i mig och nu har jag städat, diskat, tvättat 6 maskiner, sprungit en runda, bäddat rent och nu ska jag ner och hämta det sista i tvättstugan. Min rygg känns som att den ska gå av och jag är så trött. Men det känns jätteskönt att ha fått allt gjort idag. Så man trivs med att komma hem. Jag avskyr när det är stökigt hemma och kan inte slappna av förrän det är i alla fall relativt rent och fint.

I veckan har jag inte så mycket planer än, förutom till helgen. På fredag ska jag ta ett glas efter jobbet med Åsa, på lördag ska jag till Nynäshamn på dagen och om jag orkar till Jojo på kvällen som firar sin födelsedag med lite fest. Annars blir det nog mest jobb och ta det lugnt.

Nej nu måste jag ner i tvättstugan och sen är det sovdags.
Nattinatt mina vänner! =)

Inga kommentarer: