söndag, augusti 22, 2010

Landet Mittemellan

Igår var Åsa här på middag, det var jättemysigt. Vi satt på balkongen i den varma solen och åt mat, drack gott vin och filosoferade över livets olika vändningar.
Kvällen blev tidig eftersom både jag och Åsa är såna tröttmössor. Men det gjorde att jag fick en god natts sömn och kände mig i alla fall lite utvilad imorse. Efter en god frukost så blev det en snabbdusch, sminkning och sen åkte Åsa och jag för att möta upp hennes Anders och dotter Lilly för en dag på Gärdet och Flygfestivalen.
Som inte hade så mycket med flyg att göra om du fråga mig...eller Åsa.

Vi hade förväntat oss en massa gamla plan att kika och ta på, men icke. Det var några helikoptrar där, som man inte fick gå nära för dom startade och landade med jämna mellanrum. Sen stod det några bandvagnar (vad dom nu har med flyg att göra...) och ett (?!?!?) stridsflyg, ett enda. Aja...det blev en glass, en kolastång (som gav mig sockeröverslag och illamående, tack Åsa för äpplet) och en 10 minuter flyguppvisning med en kool helikopter som fick nackhåren att resa sig. Så läckert och läskigt. =)

Här kommer några bilder från gårdagen, vi gick loss en hel del med kameran. Minst sagt... =)

Jag och gumsan

Eh hmm...skulle se som jag höll på att falla ut...mjae...

Experiment 1

Experiment 2


Tack gumman för att du gjort allt för att muntra upp din gamla vän som inte är på världens gladaste humör just nu. Puss! =)

Inga kommentarer: