torsdag, augusti 12, 2010

Varats olidliga trötthet

Jag är så trött idag att jag tror klockorna stannar. Har sovit s k i t dåligt pga urinvägsinfektionen. Jag hoppas verkligen att pencillinet kommer börja verka snart, för jag börjar känna mig smått sliten. Har inte varit riktigt frisk på två veckor nu. Suck..

Men men...imorgon åker jag i alla fall till K-staden. Hihi... =)

Och på söndag kl 21 sänder TV4 den underbart bra filmen "There will be blood". Har ni inte sett den så SE den. Rekommenderas varmt.

Sen måste jag såklart även ge er ett musiktips. Detta fick jag själv från min goda vän Åsa. Hurts - Wonderful life Riktigt bra låt. Den andra låten på deras EP Belle Vue är Better than love, Radio Edit versionen är väl helt okej men personligen väljer jag då hellre Jamaican Remix, som är lite mer party. Du kan hitta flera låtar med detta band på deras My Space sida Hurts Där kan ni hitta ännu en låt med dom "Illuminated", en ganska skön låt. Så det ska bli intressant att få höras deras album sen.

Dagens sysslor består av ett antal timmar i tvättstugan, packning och häng med mamma hemma hos mig.

Ha en skön helg om jag inte skriver mer på ett tag nu. =) Jag får se hur mycket jag orkar uppdatera bloggen från K-staden. Tjingeling...

Inga kommentarer: