torsdag, augusti 05, 2010

TRÖTT

Har knappt sovit något sen förra torsdagen. Har haft alldeles för mycket roliga saker för mig att sömnen inte har prioriterats. Och igår blev inte bättre. Träffade min vän Chris som jag inte sett på 3 år. Det var så underbart roligt att se honom, kändes nästan lite övernaturligt, men ändå precis som vanligt.

Funk, Chris och Hanna (Chris fästmö) hämtade mig strax efter åtta på kvällen, så tog vi bilen till Funks båt och ut till Ingmarsö. Det blev riktigt sent, men det var så roligt att ses och tiden gick så fort, så jag var inte hemma förrän halv två inatt. Hade tänkt ta mig sovmorgon till kl 9, då jag jobbar hemifrån. Men någon "rolig" person tyckte det var en bra idé att dra igång gräsklipparen utanför mitt sovrumsfönster kl halv åtta imorse. Så jag är verkligen TRÖTT idag.

Just nu sitter jag i soffan och jobbar. Vid halv elva ska min kompis Anna komma förbi och ta en fika, inte sett henne på en två veckor. Så det är verkligen på tiden. Vi har en del att prata om. =)

Nu är det snart bara en dag kvar till semester. Och den är redan ganska uppbokad, lite beroende på om jag åker ner till Kristianstad igen nästa vecka. Vilket jag hoppas att jag gör. =)

Ha en skön dag!

Inga kommentarer: