måndag, juli 26, 2010

Sydligare breddgrader

Helgen var riktigt skön, men ack så fullbokad. I fredags hade jag och mamma en skön kväll hos henne, med god mat, vin, dans och massa skitsnack.
I lördags tog vi en promenad Sundbyberg tur och retur, sen åkte jag hem till Andreas i Åkersberga. Vi grillade, drack vin, sjöng, dansade och sov sen som små grisar (i alla fall jag). I söndags var det inte många knop på oss, lite smått bakis och sega. Men det gjorde inget. Blev några filmer i soffan och sen var det hemgång.

Idag har jag jobbat, nu är det ju "bara" 9 arbetsdagar kvar tills jag går på semester. I och för sig bara i två veckor, men det gör inget. Jag åker ju till Thailand i vinter, det är guld värt. =)

På torsdag åker jag ner till min kompis och kollega Åsa i Kristianstad, för en skön helg med hennes familj. Stannar där till måndag, sen är det åter till Sthlm igen.

Nej nu ska jag slänga mig i soffan, för en välförtjänst vilostund.

Tjingeling...

Inga kommentarer: