fredag, juli 16, 2010

Sommar och sol

Äntligen har det börjat bli lite svalare. Nu är det så där skönt som jag vill ha det. Runt 25 grader och lätt bris. Jag bara njuter.

Har fått massor gjort idag, men känner mig ändå otillräcklig när jag inser hur mycket jag har liggande på hög. Men aja, det blir vad det bli.

Jag har tre veckor kvar till semester, vilket känns helt sjukt långt borta. Men jag vet också att veckorna går fort och snart kommer det vara den 23:e augusti och min semester är liksom över. Det bara är så. Men än så länge har jag den framför mig.

Och ikväll ska jag träffa mamma, äta god mat på Pytterians uteservering och ta ett glas vin. Imorgon ska jag till Åsa och Lilly, det är tjejdag och kväll med övernattning som gäller. Lovely!

Nej nu måste jag dra mig in i duschen.
Ha en skön helg!

Inga kommentarer: