torsdag, juli 01, 2010

Oj, pust och Zzz...

Min iPOD har kommit på posten, hämtade ut den i tisdags. Har över 10000 låtar i den nu, vilket är hur schysst som helst. Dock tar det tusen år att hitta låtar man vill lyssna på och vissa artister. Men det gör inget och jag har ju inte riktigt hunnit lära mig spelaren ännu. Så jag hittar säkert nåt smart sätt snart.

Igår hade vi Afterwork med jobbet. Jag som skulle åka hem tidigt, fick ta tunnelbanan hem till mamma strax efter ett på natten för att jag missat sista pendeln hem. Hmm...hehe. Men vi hade så jäkla roligt, så tiden bara försvann. Och inte trodde jag att man kunde ha kul på Stureplan, men det beror säkerligen på vilka man är ute med.

Idag var ingen direkt rolig dag. Har varit relativt bakis hela dagen. Satt hemifrån mamma och jobbade på hennes dator. Efter lunchen la jag mig i soffan en stund och somnade som en sten. Vaknade en 20 minuter senare och flög upp till datorn och satte mig att jobba. Men det var segt segt segt. Nu är jag riktigt trött och tänkte nog säga godnatt för idag. Imorgon ska jag träffa Åsa, skulle egentligen träffat henne idag. Men jag hade så ont i skallen och det var inte bakis skalle (sånt känner jag) utan vädret som gav mig blixtrande migränkänningar. Men nu är det lugnt igen.

Så nattinatt och trevlig helg.

1 kommentar:

Freddie sa...

Härligt! På temat 10 000 :-) Kopplar automatiskt tankarna till Tony Harnell´s breda röstspektra, och lite schysta frillor nedan att speja in. Hämta servetter först, så du inte dregglar ner tangentbordet - och HP eller Dell supporten får servicesamtal om "vattenskada" i datorn ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=zD2DpFaCQQk