måndag, juni 28, 2010

Min iPOD

är på väg. Så hoppas på att jag får den imorgon. Vill vill vill roa mig med min nya lilla leksak.

Imorgon har jag lönesamtal. Håll tummarna hårt för att jag får en vettig löneökning. Jag är dock smått rädd att jag inte kommer bli glad, dock vet min chef att han måste göra något. Annars kommer jag inte bli långvarig eller direkt engagerad i mitt arbete. Jag har alldeles för låg lön idag med tanke på det arbete jag utför. Så håll som sagt tummarna. =)

Jag utför ett litet experiment just nu. Har ju problem med att jag vaknar varje natt och måste upp och kissa. Vilket stör min nattsömn och jag är ofta väldigt trött. Jag har nu sovit tre hela nätter igenom utan att vakna och den enda skillnaden är att jag inte druckit te. Så jag håller mig borta från det och ser om jag fortsätter att sova gott. Hoppas hoppas.

Inga kommentarer: