torsdag, juni 24, 2010

Semester

Idag är jag ledig. Mitt företag gav alla anställda ledigt idag istället för nationaldagen som var på en söndag i år. Det tackar vi för.

Håller på och packar nu. Om några timmar åker jag ut till Danderyd för att möta upp Andreas, sen blir det storhandling. Ikväll är vi hemma hos Andreas, grillar och tar det lugnt. Imorgon åker vi ut i skärgården och vi har fått låna en båt som man kan övernatta i, så vi stannar ute till lördag. Ska bli härligt. Ett enda litet minus är att man måste ha med sig så mycket saker. Sovsäck, kudde, flytväst, kylväska, klaffar och solkrämer utöver den vanliga packningen med kläder. Men jag åker tack o lov direktbuss (håll tummarna för att jag slipper bli åksjuk) till Danderyd, så jag behöver bara släpa ner bagaget till stationen och sen får jag ju bärhjälp.

Nej nu är det dags att packa vidare, duscha etc. Ha en härlig midsommar allihop! =)
Kram

Inga kommentarer: