tisdag, juni 01, 2010

Undrens tid är inte förbi

Tro det eller ej, men efter sju dagar under isen så börjar jag känna mig bättre. Det är en underbar känsla. Utan att försöka låta melodramatisk på nåt vis, men jag hade faktiskt lyckats glömma att det går att må bra. Vilken jävla pärs. Jag är inte på benen helt riktigt än, men jisses vad jag mår bra i jämförelse med den senaste veckan. Fantastiskt!

Jag är sjukskriven till Söndag av doktorn jag var hos idag (En skitsöt kille apropå ingenting, tack för det liksom, där satt jag snorig, hostig, likblek och kallsvettig). Ska minst vara hemma imorgon med, för återhämtning och tillfrisknande. Sen får jag se, kanske kan jag jobba på torsdag eller kanske fredag. Vore så skönt, för jag är smått less på att vara hemma. Milt uttryckt. =) Men jag vågar inte rusa tillbaka, för jag vill inte bli dålig igen.

Såg förresten inte Eurovision Song Contest i helgen. Det är första gången på minst 20 år som jag missat den, eftersom Sverige inte kom med. Hur vi nu i helv... inte kunde göra det? För jag tyckte för en gång skull att vi skickade ett bra bidrag.

Nej nu är det sovdags. Niteynite...

Inga kommentarer: