lördag, juni 19, 2010

Och så var det äntligen över

Det som blivit överexponerat och exploaterat till löje dom senaste veckorna. Det kungliga bröllopet. Jag hoppas att Sverige kommer att gå tillbaka till sitt vanliga lunk nu och att man slipper allt det här bröllopstjafset.

Nästa vecka är det bara tre dagars arbetsdag, varav jag är ledig på tisdagen. Så det blir bara två dagars arbete för mig. Kan det bli mer lyx.

På torsdag åker jag ut till Funken och stannar till lördag. Det blir midsommar i skärgården och skönt umgänge. Det ser jag fram emot. Sen på söndagen (efter midsommar) så ska jag träffa Daniella och Viktor. Länge sen vi lyckades ses nu, så det ska verkligen bli roligt.

Nej nu är klockan mycket och jag är jättetrött. Sov gott!

1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Ja, nu är det över ... den ena har fått den andra och alla leva lyckliga i alla sina kommande dagar?
:)