fredag, november 06, 2009

Service med stort S

Jag har hittat en riktigt schysst webb-butik som säljer allt mellan himmel och jord för hemmet. Jag beställde en fin sten till en speciell person och dom fixade så att den skickas direkt dit ,istället för leverans hem till mig och sen ska jag hålla på och skicka själv. Jag fick till och med en bekräftelse per mail från en jättetrevlig kvinna vid namn Linda. I dagens autosvar-samhälle så var det riktigt trevligt att få lite hederlig service. Sånt kommer man långt med i min bok.

Kolla in på HOUSING Interiör

Och apropå nåt helt annat, så råkade jag zappa mig fram till Idol, som jag inte brukar kolla på. Och fastnar för Erik som sjunger "The Show must go on". Och jag är helt såld. S Å L D!!!
Vilken röst, vilken kille!!!

Eriks tolkning av Islands bidrag i Eurovision 2009

Inga kommentarer: