söndag, november 08, 2009

Jag har ont i huvudet...

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Jag bor i Kungsängen, så det är ganska nära =)Har faktiskt ett klippkort på Friskis och har gått på danspasset några gånger. Jättekul! Jag har oxå rätt bra koll på kost och träning, men har lite svårt att sätta planerna i verket. Har helt enkelt svårt att låta bli godis, mackor, kakor och annat onödigt. Är småätarnas mästare =) Träningen funkar bra, men det vore kul att få gå hos en personlig tränare så man kan få mäta sina framgångar, både i styrka, vikt och cm. Behöver bli bevakad och få lite press på mig tror jag, inbillar mig att det ska gå bättre då.
Jag har två små hemma och många bollar i luften så det blir mest träning i den lokala gympaföreningen i Kungsängen, hinner inte med så mycket annat just nu tyvärr.

Läste din presentation...är jätteledsen för din mammas och din skull. Ditt mål är verkligen tänkvärt! Det borde fler människor sträva emot...

Ha det så bra!!


//Malin