onsdag, november 11, 2009

Cause baby I'm a fool...

Dagen började tidigt då jag vaknade redan kl 04 och inte hade en chans att somna om. Var alldeles för uppe i varv och låg och planerade min dag på kontoret. Och nej vänner, ni behöver inte bli oroliga, jag är inte på väg in i utmattnings...stadiet igen, men så här innan semestern är det MYCKET som skall hinnas med. Pust...

Vid 5-tiden gav jag upp och gjorde mig i ordning, 07.20 steg jag in på kontoret. 17.00 steg jag ut från kontoret, efter en dag fylld av effektivt jobb. Jag fick massor gjort, vilket kändes riktigt skönt. Även om jag ändå inte riktigt kan se hur jag ska hinna med allt innan fredag nästa vecka, men det blir vad det blir. Guuuuud, vad jag längtar nu. Det känns fysiskt i kroppen. Jag kan inte komma fram snabbt nog till värmen och solen.

Efter jobbet så träffade jag Mills i stan. Vid intog lite god mat och dryck på "Tiff" (stamhaket) och sen en snabb visit på mysiga Vampire Lounge. Strax efter åtta och med två smarriga drinkar i magen skiljdes vi och åkte hem. Tack för en avslappnad kväll, "Kexet". ;-)

Imorgon blir en lång dag. Kl 16 ska jag ha möte med en kollega och det lär blir en allnighter... Känner mig trött redan nu bara jag tänker på det. Men men...SNART ÄR DET JU SEMESTER!!! Hihi...

I helgen ska jag träffa Dani och Viktor (jippie). Och även ta en bio med Mills, är så sugen på att gå på bio. För att vara en filmälskare i kvadrat så går jag alldeles för sällan. Något oftare i dessa mörka tider dock.

Nej, nu måste jag verkligen sova. Om jag ska ha en chans att orka med morgondagen.
Sov gott!

Inga kommentarer: