torsdag, november 19, 2009

Packat och klart

Mamma kom förbi idag och vi gick igenom lite innan resan. Jag tog fram det jag tänkt ta med och började vika ihop lite smått. Och så vips hade jag packat hela väskan på nån halvtimme. Haha...
Så nu behöver jag bara komplettera med dom sista sakerna på söndag. Känns lite skumt att vara klar så snabbt, men jag behöver i och för sig inte ha med så mycket.

Gud vad jag längtar. Jag får små glädjerysningar i kroppen från och till. Och idag är det SISTA arbetsdagen innan semestern. Sen är det Hejdå Sverige och Hello Thailand! =)

Nej nu måste jag sova. Nattinatt!

2 kommentarer:

Carina sa...

Oj så underbart!! Njut av er resa!!

Thailand - så underbart!!

LyktStolpen sa...

Tjohoooo!!! Du är så grymt förtjänt av din Thailandsresa bästa Jessica! Du kommer ha det oförskämt bra!