torsdag, november 12, 2009

Maratondagen

Det blev som jag trodde en väldigt lång dag. Efter att man slutat borra klockan 23.30 och väckt mig tre gånger så somnade jag i alla fall till slut för natten, men när klockan ringde 05.30 så tog det ett bra tag innan jag insåg vad det var som lät. Trött i kvadrat var en underdrift.

Väl framme på kontoret strax efter åtta så snurrade dagen igång. Hade ett möte på förmiddagen med lite avlämning inför semestern. Hann även med lite annat jobb innan det var dags för lunch. Tog en hel timmes lunch, vilket är ovanligt för att vara mig, men var riktigt skönt.

Klockan 20.30 ikväll bröt vi upp från kontoret efter ett fyra timmar långt möte. Då hade jag jobbat 11 timmar nonstop och varit på kontoret i 12. Nu är jag trött, så trött att jag mår illa. Så jag måste sova.

Sov gott!

Inga kommentarer: