lördag, november 21, 2009

D-day

Så var Dagen D äntligen här. Klockan 17.00 idag gick jag på semester. Känns underbart skönt. Men jag har fortfarande inte förstått att jag ska till Thailand. Jag pratar om det och jag läser en massa information, men jag har svårt att få in i huvudet att jag ska till detta tropiska paradis.




Hittade av en händelse lite bilder från i somras på min mobil som jag inte ens minns blivit tagna. =)







Grannarna har fest och jag är jättetrött. Ska trycka i ett par öronproppar och se om det går av sova ändå.

Fick ett fint mail från Linda på Housing idag. Posten hade slarvat bort stenen som jag beställt till Elton, så Linda skickar en ny. Vilken service, jag är mållös. Jag kommer definitivt shoppa mer hos dom. =)

Sovdags! Sweet dreams...

1 kommentar:

Carina sa...

KRAM!! Och all lycka till, njut, må gott och ha det så underbart!

Jag!? Vaddå?? Avis???

JAAAAAAAA!!!!!! ;O)