tisdag, maj 19, 2009

Snooozee...

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att komma upp på morgonen.
Har kommit fram till att om jag lägger mig tidigt för att få en lång natts sömn så vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om. Men däremot när jag lägger mig sent, så sover jag hela natten (förutom det obligatoriska toalettbesöket)men alldeles för få timmar. Så hur jag än gör, så vaknar jag trött som ett as och en timmes snoozning är inget ovanligt. Är konstant trött.
Och det faktum att jag inte kan träna som jag vant mig vid pga av smärtor i ljumsken och knäna, gör mig inte direkt piggare.

Men imorgon är det halvdag (åh jag ska mysa med Mills) och sen vankas FYRA (ja du läste rätt) lediga dagar, med en massa skoj inplanerat. Ser så fram emot det och sova kan jag göra i graven. Så jag hoppas hålla mig vaken i sisådär en 50 år till...minst. =)

Har förresten gjort en bra sak idag. För MIN skull, ingen annans. Det kändes bra. =)

Inga kommentarer: