lördag, maj 16, 2009

Is there anyone out there?

Idag bär det av till IKEA. Inköp av tyg till sovrummet och köket för hissgardiner som undertecknad skall sy, ihop med experten Annika "Ahllan" Ahl. Och så skall jag köpa nya persienner till vardagsrummet, det får bli externa träpersienner. Billigast så. =)

Och så har jag en fråga.
Hur många är det som läser min blogg? Gör dig hörd i kommentarer så jag kan räkna in mina får. =)
Nyfiken, jag? "Nu förstår jag inte vad du pratar om" (Mills favvouttryck).

Nej, duschen väntar. Ciao...

Oh just det, missa inte Eurovision ikväll. Malena suger, men man måste ju se ändå. Baraförattliksom... Hehe...

Uppdatering 21:24
Träpersiennerna kan jag glömma. Skit. Får blir Sveriges längsta hissgardin istället. Annika, hilfe? =)

Alltså jag kan inte med Sveriges bidrag, jag är ledsen. Men det är verkligen S K I T!!!

1 kommentar:

C sa...

Skaffa FeedJit vettja, då ser du trafiken till och från din blogg. Eller skaffa besöksräknare på susnet.se/tjanster/ Kram