fredag, maj 29, 2009

F-f-f-falling

Så var helgen äntligen här. Känns lika skönt varje gång att få några dagar ledigt. Idag var jag extra trött. Det har varit en slitig vecka med lite sömn. Så ikväll tänkte jag inte bli allt för sen. Somnar väl i soffan om en halvtimme... Hehe...

Imorgon ska jag möta upp Mills på stan, så blir det Skrattstock på Långholmen för hela slanten. Det ska bli kul. Innan på dan tänkte jag städa lite här hemma och kanske sätta mig en stund i solen. Det ska ju bli rekordväder. Härligt!

På söndag blir det picknick i det gröna med Åsa och hennes dotter Lilly. Jag ska göra kycklingsallad och ta med dricka. Åsa skulle fixa bröd och annat gottit. Så jag kommer nog rulla hem på söndag har jag en känsla av. =)

Men ikväll sitter jag i soffan eller snarare ligger, framåt stupa sidoläge. Kollar på Rome, (lånat första säsongen av Mills) andas och äter godis. Längtar efter semester eller kanske ett nytt liv... eller tja, i alla fall en pausknapp. För det snurrar lite väl mycket nu. Kan inte ens säga exakt hur jag mår längre. Men jag andas. Och det får duga så länge.

Kolla in det här, priceless. Klicka här

(Rubriken är en av mina favoritlåtar med The Rasmus)

Inga kommentarer: