måndag, maj 04, 2009

Go Bridget Go

Ännu en arbetsdag över. Skönt som alltid. Speciellt idag då precis allt bara gick åt...vilket inte var mitt fel överhuvudtaget, utan dom där jäkla indierna som inte kan göra sitt jobb.
Ljuspunkten med dagen var att jag slutade kl 16. Vilket jag kommer göra varje dag ända tills sista augusti, kallas sommartid och det har vi på Kerfi. =) Hihi...

Eller ljuspunkten var väl iofs trippen till Resevaruhuset, där vi bokade resa till Koh Lanta, Thailand i november. 2 veckor i en bungalow på ett 4-stjärnigt hotell. Oh yes!!! Hotellet

Kollade på "På spaning med Bridget Jones" idag. Dom två filmerna om Miss B är bland mina absoluta favoriter. Jag kiknar av skratt när jag ser dom. Har du inte sett dom så gör det, omgående. =)

Och så ett litet musiktips: All American Rejects senaste skiva When the world comes down är riktigt bra. Och så måste jag bara rekommendera
M83 - We Own the Sky
The Wannadies - You and Me Song
Jamie T - If you got money
Olle Ljungström - Sthlm, Sthlm
Andrew Bird - Oh no

Nu är det läggdags. Natti natti.

1 kommentar:

C sa...

Jag ser att min vårpeppspotifylista inspirerat dig! ;-) Hihi!
Är jävligt avis på din resa gumman! Vi ses imorgon för jeansshopping å fika! Puss å kram!