tisdag, oktober 20, 2009

Tisdag

Har verkligen inget att berätta om idag. Det är asmycket på jobbet, borde egentligen jobba långa dagar. Men orkar inte riktigt just nu.

Är skitorolig för Elton som är jättedålig och som enligt mamma Jenni har hjärnvävnad som gett upp. Elton har sovit i över en månad nu och även om jag känner mig fortsatt säker på att han kommer att klara sig, om än kanske inte blir 100% återställd, så börjar jag bli lite mer orolig än vanligt. Det är nåt som gnager. Jag vill inte tro det och än så länge får tvivlet allt hålla sig borta. Men snälla Elton, vakna!!!

Pratade med Dani idag och vi bestämde att jag ska åka ut till dom i nästa vecka. Inte sett Viktor eller Dani på en 2 månader någonting, så jag saknar dom mycket. Jag önskar att jag kunde träffa dom oftare, men det är ju så svårt. Alla har jobb och liv som ska levas. Så det är tur att det finns så många olika sätt att höras på i dagens samhälle. =)

Fick precis sms från Anna, vi ska ses på lördag. Sweet! =)

Nej nu är det sovdags. Ursäkta detta extremt tråkiga inlägg.

Inga kommentarer: