lördag, oktober 24, 2009

Hampa

Idag vaknade jag tidigt som vanligt. Fast jag trodde att klockan var tidigare än den var. Låt mig förklara.
Jag vaknade första gången vid halv sex, superkissnödig, så jag kravlade mig till badrummet och normalt sett brukar jag ha svårt att somna om eftersom jag normalt går upp halv sex varje morgon. Jag la mig igen, låg och blundade och kände inte sömnen komma, men tydligen gjorde den det. Jag märkte dock inget utan när jag sträckte mig efter mobilen så trodde jag att det hade gått en halvtimme, men upptäckte till min förvåning att klockan var 07.42. Jag hade alltså somnat om och sovit i 2 timmar till. Skönt!

Anna är på väg hit om en liten stund. Vi ska hänga hela dagen, det ska bli härligt. Knappt sett röken av henne på flera veckor och med tanke på den växande magen så vill man ju vara med så mycket som möjligt (inte bara det såklart, men ja ni vet). =)

Nu är Anna här, hon hann knappt innanför dörren innan jag hade tvingat henne tvätta ansiktet och kladdat en superskön återfuktande mask i hennes ansikte. =) Snart ska vi dricka en kopp te.

Hej så länge...

Min fina vän Anna

Inga kommentarer: