fredag, oktober 30, 2009

Fredag Fredag Fredag Freeeeedag

Nån som missat att det är fredag? Nä jag trodde inte det heller. =)
Äntligen är helgen här. Gud vad skönt. Idag har vi halvdag, men jag funderar på att jobba hela dagen. Ska till frissan på tisdag och då kommer det gå en del timmar, så det kan ju vara bra att beta av dom redan nu. Men vädret ser ganska härligt ut från och till och Mills och jag (shit vad många och det blev i en och samma mening, två till nu haha) har pratat om att hänga. Så jag får se.

Annars är det en ganska soft dag. Var smått trött i ögat imorse när jag vaknade. Drömmer så konstiga drömmar nu för tiden, minns dom knappt. Bara att en hel del av dom handlar om jobbet, elaka monster och Elton. Skumt! Så jag tror jag sover ganska ytligt pga dessa livliga drömmar. Ger det sig inte snart får jag allt ta en sömntablett, har såna kvar sen förra året då jag hade grava sömnissues.

Nej nu ska jag jobba vidare. Ha en härlig fredag! =)

Inga kommentarer: