söndag, oktober 04, 2009

Sköna söndag

Igår blev det IKEA för hela slanten. Shoppade loss som en maniac och brände nätta tusen kronor. Fick med mig en hel del bra saker hem. Dock inte en tv-bänk. MEN...jag hittade en annan tv-bänk som jag bara måste ha. Något litet dyrare än jag tänkt mig. Men jag är kääääär. =)

Så snart ska jag inhandla den OCH ett nytt vardagsrumsbord. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha, men det måste matcha tv-bänken. Jag är lite sugen på det här bordet, i samma serie, men det är en upphöjning på kanten av bordet och det är jag inte så förtjust i. Om inte annat så för att det blir omöjligt att torka av bordet utan att smulor fastnar längs med. Blää...

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på tv, ätit kakor, tvättat kläder och snart ska jag laga mat. Köpte köttbullar på IKEA igår, så ikväll blir det Spaghetti med köttbullar. Mums! =)

Elton är så dålig, lilla gubben. Jag tänker på han hela tiden, kan inte släppa det. Jag önskar med hela själen att han kommer bli bättre snart. Jag menar nån jävla gång får det väl vara nog för hans del. Han måste få bli en frisk två-åring som får leka som alla andra barn. Han måste.
Jag önskar det fanns nåt jag kunde göra för dom, för Jenni, Anders, Elton och Liam. Det är vid såna här tillfällen som man inser hur liten man egentligen är.

Inga kommentarer: