fredag, oktober 02, 2009

Ah hmmm...

Så var det äntligen fredag. Jag sitter i soffan, smått illamående efter all "skit" jag tryckt i mig. Tacos i vegetarisk tappning, godis, popcorn och jag har fortfarande ett moment kvar. En halv liter B&J Chocolate Fudge Brownie. Men jag tror inte det kommer att funka. Får åtminstone vänta nån timme. Pust...

Skönt att veckan äntligen är över. Har jobbat lite mycket dom senaste två veckorna. Klockade in på 15 timmars övertid igår. På 10 dgr. Pust igen...

Kommer bli en tidig kväll för min del. Trött. Känns skönt att sova tidigt dessutom. Tycker om att komma upp tidigt på morgonen och hinna med en massa saker innan dagen börjar.

Ska till IKEA i helgen. Har äntligen, efter många månaders letande, hittat min nya tv-bänk. Ska köpa den i antikbets och måla den vit. Det kommer bli så fint. Jag lovar att visa er som vanligt, när det är klart.

Nej nu ska jag slappa lite mer i soffan, sen är det sovdags. Sköt om er och trevlig helg.

Lämnar er till tonerna av Mr Otis Redding (världens BÄSTA soulsångare trots dom få år han fick på jorden)

1 kommentar:

C sa...

Åååå älskar den låten! Otis!!!
Sorry att jag inte ringde vart mycketmycketMYCKET senare än vad jag hade föreställt mig. Slår en plingeling imorgon... Puss på dig gumsi!