lördag, oktober 10, 2009

SLUTkörd

Idag är jag trött. Vaknade imorse och kände det som att jag gått rakt in i två meter snömodd. Huvudet värker, nacken och axlarna ömmar och jag orkar inte tänka. Tror dom här senaste 3 veckorna har tagit på krafterna. Och jag känner mig själv vid det här laget. Jag snurrar igång och sen finns det inget stopp. Jag planerar in massor med saker och ska hinna med allt med noll i marginal och obefintlig återhämtning. Så nu visar jag för mig själv att jag lärt mig nåt det senaste året. Jag drar i handbromsen. Skulle åkt till Becca i Norrtälje idag, för att umgås, sova kvar och åka hem tidigt imorgon för att städa och tvätta hela dagen. Men det går inte. Jag måste landa. Så idag stannar jag hemma, andas och tar det lugnt. Saknar Beccs och hade så sett fram emot att träffa henne idag. Men jag måste sätta min hälsa i första rummet.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Inga kommentarer: