torsdag, oktober 29, 2009

Tant Brun

Igår fyllde Annika 25 år och vi var ute och åt middag och sen på Ane Brun på Cirkus. Det var en trevlig spelning. Innan Ane så uppträdde en tjej som heter Jennie Abrahamson och jag är helt såld. Vilken röst, musik, allt. Hon är så jävla GRYM!!!
Kolla in hennes MySpace sida som jag länkat till. Absolut bästa låten är "I lost my heart". Älska!!! =)



Tänkt och drömt mycket om Elton senaste dagarna, det är alltid tragiskt när en människa förlorar kampen mot cancern, men speciellt när det handlar om ett barn. Och med tanke på min egen situation så slår alla förlorade slag mot cancern extra hårt. Denna hatiska sjukdom som jag inte alls kan se någon som helst mening med.

2 kommentarer:

sofie sa...

HAR SETT ALLA DOM FILMERNA du nämnde.
De jag ser fram emot nu är Paranormal Activity, Case 69, Shutter Island, Instängd 2, Resident Evil 4 och en massa andra som skall ha premiär snart.=)
Skall även dra i väg och hyra, Drag Me To Hell, The Last House On The Left, Trick or Treat till Halloween.

Behöver skingra tankarna lite och inget gör det bättre än skräck!

Kram Sofie

Jennie sa...

Stort tack för fina ord :) Fint att du gillar "I lost...", den var kämpig att få ihop till skivan men den betyder mkt för mig. Kram!