lördag, oktober 10, 2009

Byggare Bob

Igår var Mills & Rille här på middag och uppsättning av kökshylla. Det var en jättetrevlig och rolig kväll. Vi åt god mat (inte tack vare mig, för jag var helt väck och lyckades med maten av ren tur), drack gott vin och mumsade på kex o ost.

Efter maten så satte vi upp min kökshylla, med vi menar jag Rille, medan Mills och jag fnittrade och kom med glada utrop till Byggare Bob.

Så här såg det ut innan

Mills hade en avgörande roll i det hela

Nej, det är inte kisspaus i mitt kök, mätning pågår, av väggen

Lite mer väggmätande

Min insats var också avgörande för hela projektet

Borra slipper jag gärna

Yo!!!

Mandarin anyone?

Så här blev det

och så här =)


TACK Rille för din grymma insats. =) Guld värt. Och tack båda två för en skön kväll.
Kramar

1 kommentar:

C sa...

Tack själv älskade vän! Det var verkligen en superskön kväll och god mat! Byggare Bob hälsar att han tycker detsamma. Puss å kram och bra att du lyssnar på vad din kropp och själ säger till det och tar det lite lugnt nu. Sköt om dig och ha en alldeles underbar dag och kväll!