lördag, oktober 31, 2009

Saturday night didididadidadada

Mötte upp Mills på stan igår och tog en promenad från centralen till Liljeholmen. Vid Hornstull gjorde vi ett mindre stopp på Strand för ett glas alkoholhaltig dryck. Sen bar det hem till Mills med sambo, som stod och lagade sjukt god mat. Älgfärsgryta med rotfrukter i ugn och fetaostsallad. Sen tryckte vi i oss två påsar chips och en av dom godaste ostarna som finns, St Albray. Har ni inte testat den så gör det. =) (behöver jag ens nämna att jag hade löjligt ont i magen efter allt svullande)



Idag var jag hemma hos Anna, åt lunch, pratade och hjälpte henne städa. Imorgon åker hon o sambon på en tre veckor lång semester till Seychellerna.

Slänger upp några bilder på Annas lilla mirakel. Vilken sötnos va!! =)



Vid halv fem åkte jag hem till mig. Var inbjuden på lite roligheter hos Mills ikväll men jag orkade inte åka dit. Känner mig trött och lite småhängig, så jag ska gå o lägga mig nu. Klockan är ju snart midnatt och imorgon är det städdag. =)

Sov gott!

Inga kommentarer: