tisdag, oktober 06, 2009

T-t-t-t-t-tisdag

I morse var det KALLT. Fy sjutton. -1 stod termometern på och vinterkappan åkte snabbt fram ur garderoben. Dagen har flutit på, fick inte så jättemycket gjort, det är många som kommer förbi och ska prata eller har frågor. Så jag blir ofta avbruten i mitt arbete, vilket är okej om det händer nån gång. Men idag var säkert 10-15 pers borta hos mig under dagen och telefonen ringde från o till. Så ja...

Imorgon är jag i Uppsala hela dagen på kurs, så även på torsdag. Åker dock hem emellan till Estocolmo. Borta bra men hemma bäst och jag är inte mycket för att bo på hotell själv. Sånt är trist och i dessa tider är det bäst att inte slösa på företagets pengar i onödan. Sen behöver jag nog jobba en del på kvällen också, för att inte ta totalt arbetsmässigt självmord. Vilket två dagar borta från kontoret innebär för mig.

Nej nu tänkte jag sova. Ska upp tidigt imorgon som vanligt. Men denna gången för att ta tåget till Uppsala. Önska mig lycka till att hitta fram till hotellet där kursen är. Det kan jag o mitt usla lokalsinne behöva. =)

Inga kommentarer: