fredag, augusti 07, 2009

Uppdrag storstädning

Idag har jag städat...och städat...och städat i 9 timmar, med några korta pauser. Nu är jag såå trött, men det finns ingen bättre känsla än ett nystädat hem. Imorgon ska jag tvätta (just det, måste ner och boka tid, glömde nästan det) och städa badrummet. Sen är jag helt klar. Puuuh! =)

Imorgon em/kväll kommer Annika på grillmiddag. Jag har köpt en elektrisk grill och nu ska den premiärköras. =) Så det blir grillat kött, majskolvar, lite god sallad med chevre (såklart, det är ju min favoritost) och så lutar det åt en flaska rosé. Hahaha...

På söndag ska vi till Åkersberga och ta en tur ut i skärgården med F. Det ska bli skönt, hoppas bara att vädret är fint.

Nej nu ska jag bädda rent sängen och sen är det sovdags.
Kram på er

Inga kommentarer: