måndag, augusti 24, 2009

Projekt nr 2 avklarat och mys med Mills

Nu är jag äntligen klar med hyllan ovanför soffan. Lyckades till och med skruva tillbaks den på plats helt själv. Men det var ingen lätt affär, jag har medfött svaga vrister och leder, så jag är inte gjord för råstyrka direkt. Men jag är envis som få, så det täcker upp för det jag saknar i styrka. =)

Här kommer lite bilder




Träffade Mills efter jobbet idag. Vi prommade den korta biten till Hornstull, handlade lite på Vi och satte oss i Tanto i solskenet. Som jag sa till Mills, det är lika bra att passa på och pressa ur dom sista strålarna sol för snart är det gråhöst och regn igen.

Har troligtvis också fått en inflammation i stora muskeln i axeln. Är svullen som f-n och har ont, svårt att röra huvudet i vissa lägen. Måste ta mig till naprapaten och kolla vad dom kan göra. För nu har det gått över en vecka och det blir inte bättre. AJ!

Inga kommentarer: