måndag, augusti 17, 2009

Hejdå Semester, Hej Arbete!

Idag var det första dagen tillbaka på jobbet. Det började bra med att jag försov mig. Vaknade strax efter åtta och insåg att jag nog var lite sen. Bestämde mig snabbt för att jobba hemifrån istället för att slippa bli så sen in på kontoret. Var inte så peppad att jobba, men det gick faktiskt riktigt bra. Fick mycket gjort och kände mig nöjd efter arbetsdagens slut. Men imorgon måste jag ta mig in till kontoret, så dom ser att jag fortfarande lever.

Fick ett riktigt trist besked idag (inte nåt om mamma), så jag är inte på världens bästa humör. Därför unnade jag mig en riktigt lyxig middag bestående av varmrökt lax, kokt potatis, romsås och sallad. Det var riktigt gott som alltid.

Apropå ingenting så är Gahliamelon det godaste som finns. =)

Dagens middag


Dagens snacks

Inga kommentarer: