fredag, augusti 28, 2009

Drömmar

Min vän Åsa är bara för skön. Nedan är vår konversation från imorse på msn där hon berättar för mig om nattens dröm där jag tydligen var med. =)

Åsa säger:
nu e jag tillbaka
Jessan säger:
välkommen
Åsa säger:
nu ska du få höra om drömmen
hahah
vi skulle hem till ngn som bodde i ett höghus
och vi skulle ta hissen
så du öppnade ett kylskåp och skulle åka upp i det
Jessan säger:
haha
Åsa säger:
jag tänkte att jag inte fick plats
det var ju fullt m mat och så
men du åkte iväg
Jessan säger:
utan dig?
Åsa säger:
ja, jag tog hissen
men jag var tvungen att hålla i mig i en krok
som man hänger kläder på
och hissen så mer ut som ett badrum
Jessan säger:
hade dom glömt installera golvet?
haha
Åsa säger:
nä det fanns golv
men jag tror hissen va så snabb
hahahah
sen när jag kom fram så var inte du där
Jessan säger:
så du behövde hålla i dig i en klädkrok
logiskt
hehe
ok...hade jag smitit?
Åsa säger:
då fick jag höra att du hade sett ngn mat i kylen som fick dig att tänka på ngn
så du hade gått ner till parken och satt och söp med de lokala alkisarna
hahahhaha
helt sjukt
Jessan säger:
va??
hahahahaha jag dööör
jag måste få lägga upp vår konversation i bloggen? please?
Åsa säger:
helt ok
hahahah
det är så sjukt fattar inte vad jag fått det ifrån
Jessan säger:
då är vi två =)

2 kommentarer:

Daniella sa...

Hahahaha vilken underbar dröm!!!

Anonym sa...

Vilken sjukt konstig dröm...

-Fouadan-