söndag, augusti 30, 2009

Resultat

Sov hos Daniella med familj inatt. Åkte ut igår och var framme vid sex-tiden. Åt en alldeles utsökt middag bestående av torskfiléer i ugn, skirat smör, ärtor, kokt potatis och riven pepparot. Till "efterrätt" delade vi på ett paket kräftor som jag hade med mig. Till det drack vi ett helt sjukt gott vin, Ravenswood Vintner's Blend Zinfandel. Mums! =)

Det är lika härligt varje gång att vara ute i Vallentuna, gör gott i själen att träffa Dani, lilla Victor och Jocke. Hade ingen kamera med mig, så det bidde inga bilder denna gång.

Idag lånade jag Familjen Stolpes våg, det är en sån där high-tech sak som mäter fett, muskler och vatten i kroppen. Sist jag gjorde det var över ett år sen. Då vägde jag nog en tio kilo mer än idag. Nedan kan ni se skillnaden i resultaten.

Ett år sedan:
Fett 29,2% Muskler 35,6% Vatten 50%

Nu:
Fett 26% Muskler 37% Vatten 52%

Känns härligt att ens slit har gett resultat, dock har jag ju latat mig en hel del också. Så sätter jag lite fart snart så kommer resultaten bli ännu bättre. =)

Inga kommentarer: