tisdag, augusti 04, 2009

Public Enemies

Idag har jag slappat, diskat lite, kollat tv och ska snart ta en dusch. Ikväll blir det bio med pappa, vi ska se Public Enemies på Sergel. Jag säger bara Johnny Depp och Christian Bale... Mmmm...

Imorgon åker jag till min kompis Andreas, sover över till torsdag då vi ska ut i skärgården för att sola och bada. Det ser jag fram emot.

På fredag ska jag träffa Mills mfl, det blir "En ljummen i gräset" och lite schysst musik. Så håll tummarna att vädret blir soligt och skönt. =)

Uppdatering kl 21:51
Nyss hemkommen efter bio med pappa. Filmen var bra, men dom hade kunnat klippa ner den en halvtimme. Den var lite för lång med sina 2,20 timmar. Men Christian Bale och Johnny Depp skadar ju inte att titta på. Så jag klagar inte. =)

Glömde förresten att berätta att jag hällde ut en halv liter saft idag över mattan och min externa hårddisk. Som tur var så klarade den sig. Jag fick smått panik när jag tänkte på allt jag har på den som jag absolut inte får förlora. Typ 18000 låtar och ett hundratal filmer. Brrr...det hade varit en riktig rysare att förlora.

1 kommentar:

C sa...

Tänk om Jude Law hade varit med också, då hade det ju blivit den kompletta babe-filmen. Mums! Hihi
Ha en skön dag i skärgården gumsi så ses vi på fredag med en kalling i gräset, ska tydligen bli grymt bra väder. Kram!