lördag, augusti 22, 2009

Kille sökes

Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Tror att mina hormoner kanske spelar mig ett spratt. Jag kollar nämligen uteslutande på romantiska "chickflicks" sittandes i soffan, myser, ler och bölar ögonen ur mig. Men hallå??? Patetisk, jag?

Jag tror jag varit singel alldeles för länge helt enkelt. Är så sjukt trött på det. Trodde att jag kanske hade träffat nån nyligen, men han bor inte ens i Sverige, är väl egentligen alldeles för ung (men skit samma) och företaget ställde nyss in hans returresa till Sverige. Så här sitter jag hemma i Jakan och längtar efter en Tysk (med världens vackraste ögon). SUCK...

Ni som känner mig VET att det är jag i ett nötskal. Vare sig det gäller parfymer, kläder, väskor, skor eller killar, så hittar jag alltid antingen en limited edition eller nåt som inte går att få tag på i Sverige.

Så nu måste jag ge mig ut i djungeln och försöka hitta Mr Right eller Mr Almost Right i alla fall. Nån som känner några (helst barnlösa) trevliga singelkillar mellan 25-40? =)

Inga kommentarer: