tisdag, oktober 10, 2006

Tandläkare och rastlöshet

Jag har varit hos tandläkaren idag...igen, måste jag säga. Det är fjärde gången jag är där på en månad och jag har ca två-tre ggr kvar. VIP-kort på Folktandvården?
Låter mycket coolare än att få ett VIP-kort på någon av stans inneställen. :)
Har en jättesöt grekisk tandläkare som är väldigt populär bland dom kvinnliga kollegorna. Jag blir så full i skratt. Idag när jag kom in på rummet så stod två tjejer där inne och fnittrade åt allt han sa. Jeeesus.
- Minsann, sa jag. Är det flickfavoriten som sitter här och charmar kollegorna så dom glömmer jobba...? Han bara skrattade. Skön kille. :) Jag är glad så länge han vet vad han håller på med i min mun. Ha ha...

Senare samma dag...

Vad är det med mig egentligen? Jag blev lite rastlös idag efter lunch, så jag tänkte att jag tar mig lite rast. Men absolut inte för att vila, oh nej. Jag ställde mig och tvättade det sista fönstret som jag inte hann med i söndags (jag jobbar hemma idag för dom som undrar, jag extraknäcker inte som fönsterputsare på kontoret). När det var klart satte jag mig att jobba igen. Vid halv fyra kände jag mig lite rastlös igen (hatar att sitta fast vid datorn). Hmm...tänkte jag. Undrar om jag kanske skulle ta och kolla om tvättstugan är ledig (......aaahh.....). Vilket den självklart var, så nu håller jag på och tvättar ALLA mina smutsiga lakan, påslakan, handdukar, badlakan etc. Vad ironiskt om jag skulle bli utbränd av att sluta röka?

Puss på er

2 kommentarer:

Vanja sa...

Här måste jag fälla en liten kommentar. Jag har bara putsat fönster 2 gånger i hela mitt liv. Är nästan lite stolt över mig själv.

Jess sa...

Antingen så har du jävligt skitiga fönster eller så har du en slav i skrivbordslådan...Nå? ;)