måndag, oktober 09, 2006

Ekorrar och Ectasy

Dagens stora fråga: Kan man tänka mer på cigaretter än vad jag gör? VA??? Kan någon berätta det för mig. Varför varför varför är det så att när man inte får göra nåt, när man inte vill göra nåt, då minsann ska den där jävla saken som man inte vill göra poppa upp i huvudet på en varannan j-vla minut. Det är som om någon släppt lös en loppa med attityd i mitt huvud och det enda denna j-vla loppa gör, det enda som han har gjort till sin livsuppgift är att springa omkring med ett stort plakat där det står MER RÖKA ÅT FOLKET!!! SÅ känns det iallafall. Lopphelvete... *sura*
By the way... Är det någon som förstår hur speedad man blir av att försöka sluta röka. Det är fanimej inte klokt. I lördags var jag ute och power-walkade (väldigt intensivt) i en timme, I SPÖREGNET, alltså jag har inte bara slutat röka. Jag har blivit dum i hvudet också. Försvann mina hjärnceller ihop med cigaretterna? Jag var blöt ändå in på trosorna när jag kom hem igen.
I söndags gick jag upp tidigt, power-walkade en timme igen (denna gång var det iaf vackert väder, tack o lov, pallar inte hjärnsläpp två dgr på raken), sen tvättade jag kläder, rensade lite i garderoberna, tvättade fönsterna, vek kläder, rensade ut papper och tidningar, plockade i diskmaskinen, bäddade rent sängen och en del mer.
Jag säger ju att jag är speedad. Jag är som en jävla ekorre på E (utan den lurviga svansen). Snart får jag väl för mig att rensa ut vinden också... Vart ska det här sluta?
Puss på er

Inga kommentarer: