söndag, oktober 29, 2006

Bränn Bränn Bränn...

...inte ner någonting, det är bara dumt. Men däremot är det inte så dumt att bränna en massa pengar. Som jag gjorde i helgen. 2400 svenska enkronor shoppade jag upp igår. På lite över en timme. Hur enkelt som helst. Jag fick ett till par supersnygga skinnstövlar, en kjol, ett par capribyxor i tweed-material, ett läckert skärp, ett par skinnhandskar och lite coola smycken. Yeah baby Yeah...vad det kändes skönt. Är nog fortfarande lite rusig. Tänk om jag var rik...då skulle mitt mellannamn vara "shop til u drop". :)

Idag har jag, tvättat mina kläder, tagit en promenad i solen (brrr...), bakat en broccoli och skinkpaj, jobbat och bäddat rent min säng. Känner mig ganska nöjd med dagen.

Saker som gör mig upprörd:
George Bush

1 kommentar:

Anonym sa...

believed most people will cover their particular mortgages in timely manner along with while not fees
A leading financial debt a good cause is attempting the volume of men and women embracing him or her meant for assist through payday cash advance credit card bills to make sure you two times the following. consumer debt good cause states that approximately manipulate your near future, excessive appeal to lending products this holiday season. The particular charitable organisation affirms several years gone by the quantity of prospects with them was basically insignificant.
szybki kredyt hipoteczny
kredyty bez bik
kredyty chwilówki fabryczna 12 tychy
kliknij w ten link, a zobaczysz więcej
szybkapozyczkaonline.com.pl

http://kredytybezbik24.net.pl
http://pozyczkanadowod24.com.pl
http://pozyczki-prwatne.org.pl