lördag, oktober 14, 2006

Links och Kerstin

Becca?
Såg att du lagt in min blogg adress under Links på din sida. Hur fan gör jag det? Tänkte returnera favören och lägga in din på min. Haha...

Puss

Kolla in Dr Kärlek på Passagen.se

Svar till Kerstin som skriver att hon vill veta hur hon ska göra med sin telefonflört sen några år tillbaka och som är tveksam till att dom ska träffas.

Bästa Kerstin
Jag måste säga att du har ett lika stort hjärta som tålamod och är absolut inte för intensiv mot denna man. Du har faktiskt väntat i två på få träffa honom. Det är snarare han som är en tröttmössa. Mitt råd till dig är att du ger honom ett ultimatum. Vill han inte träffa dig inom en månad slutar du upp med er kontakt. Droppa lite diskret att det finns andra trevliga herrar som kanske står i farstun inom kort om han inte dyker upp. Det gör säkert susen. Låter du allt fortsätta som tidigare är risken stor att du blir besatt av honom och hamnar i en märklig beroendeställning. En annan nackdel med att fortsätta som tidigare är att du missar andra trevliga herrar som vill bjuda dig på scones och en spännande helkroppsmassage. Ring honom idag och kom ihåg att jag står vid din sida.

Scones och helkropps massage...minsann. Vart finns dessa drömkarlar månntro..? ;)

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Hallabaloo! Ja du jag vete fasen, det var Andreas som hjälpte mig. Men jag ska kika om jag hittar. Du måste in i html-taggarna nånstans. =D Vi tar det på "teflon" nån dag... he he

David H. sa...

Man går in på template och ändrar, lite HTML-kunskap krävs.