lördag, oktober 14, 2006

Hurt?

Så var den här dagen slut. Känns lite trist faktiskt. Jag gillar fredagar. Då har man hela helgen framför sig och alla är på bra humör just därför.
Ikväll har jag varit hemma hos Åsa och Anders. Vi åt kinamat och kollade på Idol och Hey Baberiba. Dom är ju helt sjuka i huvet. Lite ojämna i kvaliten på skämten tycker jag. Men "Familjen" är ju klockren. Idag var det Dirty Dancing tema. -Nobody puts Vickan in a corner... Sjukt roligt.

Jag har fått en önskan från Tias att jag ska ha med lite mer funderingar/tankar kring mig själv och saker som händer i mitt liv. Jag noterar önskan och skall verkligen försöka bli lite bättre på det. Har iofs varit min tanke att göra det, men det är inte så lätt att komma in i den rätta stämningen. Och sen vet jag inte om jag vill vara så privat på nätet och dela med mig på det sättet. Jag får se hur jag gör.

Är det nån som missat Christina Aguileras "Hurt"? Om det är så måste ni göra nåt åt det
omgående. Det är en av dom vackraste låtarna jag hört på länge. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på den. Hon har ju så vacker röst. Jag förstår inte vart den stora rösten kommer från i den lilla kroppen. Helt fantastiskt.

And I've hurt myself by hurting you...

Inga kommentarer: