tisdag, oktober 17, 2006

Stress

Nu är situationen på jobbet total panik. Bokslutet närmar sig och det är massor, massor att göra innan vi är klara. Sova får jag göra nästa månad, för nu är jag så uppe i varv att jag vaknar flera gånger per natt och tänker på jobbet. Låter nog inte så hälsosamt och är nog inte det heller... Men det är ju bara oktober ut. OCH sen ska jag på Hasseludden SPA i slutet av november med Anna. Guuud vad det ska bli skönt. Hoppas bara att alla legionella bakterier håller sig borta medan vi är där. :)

Vad är det egentligen med mina bloggar de senaste dagarna...Så tråkiga. Har jag verkligen inget roligare att skriva om. Är mitt liv pinsamt händelselöst just nu eller vad? Jag måste nog göra nåt för att få lite ändring. Frågan är vad...Nån som kan ge mig ett förslag?
Kom igen, var inte blyga. :)

Puss på er

Inga kommentarer: