söndag, oktober 24, 2010

Skräckfilm

Var hemma hos Åsa, Anders och Lilly igår. Vi åt tacos, drack vin, busade med Lilly och kollade på Instängd 2 till Åsas stora förtret. Anders hade hyrt den för att ha nåt att göra medan jag och Åsa umgicks. Eftersom jag har lite problem att sitta på hårda stolar med ryggen så hamnade vi också i vardagsrummet och kollade på filmen. Ja inte Åsa då som läste inredningstidningar och sågade min och Anders filmsmak. Haha... =)

Jag har inte sett Instängd 1 (eller The Descent som den heter) men Anders berättade lite snabbt och sen var det bara att njuta av skräcken. För den var läskig. Vi satt i soffan med uppdragna ben, kisande ögon och fingrarna i öronen. Det man inte hör och inte ser, finns inte...eller hur? =)

Allt som allt en jättetrevlig kväll hemma hos familjen Green-Yng, så länge du inte frågar Åsa då såklart. Jag lovar att kompensera dig någon dag, gumman. =) Puss

Idag regnar det och är grått grått grått i Stockholm. Jag försöker motivera mig själv att städa, måste dammsuga. Men jag vet hur ont jag får i ryggen av det och hur ont jag fortfarande kommer ha imorgon. Så det tar emot. Men jag måste, så...
Var det någon som sa bita i det sura äpplet...? =)

Det positiva (för sånt finns det alltid) är att om 3½ dag sitter jag på tåget till Kristianstad och Skåneland. Ser verkligen fram emot att få träffa alla goa vänner jag har därnere. Det kommer bli ett par roliga dagar. =)

Ha en skön söndag gott folk!

Inga kommentarer: