måndag, oktober 25, 2010

Kyla och färg

Idag har elementen kommit igång. Igår var dom iskalla och jag hade 17,5 grad inomhus. Nu har jag 19,5, vilket är varmare såklart med fortfarande alldeles för kallt för mitt frusna lekamen.

Idag har jag haft Louise på besök. Hon färgade mina ögonfransar och så åt vi tacos. Det var smarrigt och jag åt som vanligt alldeles för mycket.

Igår målade jag mina naglar i en ny färg, Mavala Satin som är helt sjukt snygg. Så jag går runt och beundrar mina naglar med jämna mellanrum. =) Fåfäng, jag, va? Hoppas dom håller sig snygga hela helgen så jag slipper måla om dom.

Var förbi en inredningsbutik vid Mariatorget CaZami, som har så mycket fina saker att jag vill handla upp halva affären. Denna gång blev det dock 5 st näckrosor. Såna har jag tänkt köpa i flera år, utan att komma mig för att göra det. Men nu så! =)


Inga kommentarer: